Pokaż wyjątkowe cechy swojego sklepu
![Obraz profilu firmy dla handlu detalicznego na komórce przedstawiający nazwę firmy, zdjęcie, adres, godziny otwarcia, rekomendacje w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa, numer telefonu i adres URL witryny.](https://www.gstatic.com/marketing-cms/assets/images/ads/f8/48/e7b27fae407583152f2ca8bab882/pl-pl-00-retailheroui-image-2x.png=n-w980-h942-rw)
Pokaż zdjęcia produktów
Pokaż zdjęcia najnowszych produktów i sklepu, aby wyróżnić się w oczach klientów, którzy znajdą Twój profil.
![Obraz karty „Zobacz, co jest w sklepie” w profilu firmy przedstawiający sekcję Sztuka oraz sekcję Pytania i odpowiedzi poniżej](https://www.gstatic.com/marketing-cms/assets/images/ads/f5/62/48c6537947e593522c532fabd7b7/pl-pl-01-showwhatsinyourstore-2x.png=c-s1000-rw)
Zaproponuj nowe sposoby robienia zakupów
Wskaż, że oferujesz opcje takie jak odbiór na zewnątrz lub dostawa.
![Obraz przedstawiający widok profilu firmy na komórce z dostępnymi opcjami oferty takimi jak: Odbiór na zewnątrz i Dostawa (dostępne) czy Zakupy stacjonarne (niedostępne). Widoczne są też godziny otwarcia i zamknięcia oraz opcja zamówienia z odbiorem lub dostawą przez partnera.](https://www.gstatic.com/marketing-cms/assets/images/ads/c2/a9/a5ebc6c5465abb26cdb89fe6b9c7/pl-pl-02-offermoreways-2x.png=c-s1000-rw)
Rozmawiaj z klientami
Powitaj serdecznie osoby, które znajdą Cię w internecie, wpisami o rabatach, nowych produktach, nadchodzących wydarzeniach i innych – dzięki temu kupujący częściej będą chcieli wybrać Twoją firmę. Pozwól klientom komunikować się z Tobą za pomocą czatu i dzielić się opiniami.
![Obraz profilu firmy z wpisem promującym oferty specjalne, wydarzenia i nowości. We wpisie zdjęcie poduszek na krześle w salonie oraz tekst: „W ofercie nowe kolory poszewek na poduszki.
Zamów teraz.](https://www.gstatic.com/marketing-cms/assets/images/ads/59/10/eaee6c674794badbac8f5b2f771e/pl-pl-03-connectwithcustomers-2x.png=c-s1000-rw)
![MUUV - Warszawa](https://www.gstatic.com/marketing-cms/assets/images/ads/cc/a2/fad0f32a44b3acac5fb4f85e6307/pl-pl-case-study.jpeg=c-s1002-rw)
'Kilka prostych zmian w wizytówce naszej firmy na Mapach Google wpłynęło na wizerunek marki.'
Pokaż swoją firmę z najlepszej strony
Docieraj do większej liczby klientów w 3 prostych krokach dzięki bezpłatnemu profilowi firmy.
-
Utwórz profil
Utwórz Profil Firmy lub zarządzaj istniejącym profilem w wyszukiwarce i w Mapach
-
Spersonalizuj
Dodaj godziny otwarcia, zdjęcia i inne szczegóły, aby klienci w Twojej okolicy mogli Cię znaleźć
-
Zarządzaj
Udostępniaj najnowsze informacje, odpowiadaj na opinie i kontaktuj się z klientami w Google
Odpowiedzi na Twoje pytania
Tak. Jeśli Twoja firma oferuje poszczególne usługi o różnych porach (np. godziny dla seniorów, dostawy i zamówienia na wynos), możesz skonfigurować opcję „Więcej godzin” zamiast opcji „Niestandardowe godziny otwarcia”.
Użyj atrybutów, które poinformują klientów o oferowanych przez Ciebie usługach, takich jak „Na miejscu” lub „Odbiór na zewnątrz”. Możesz też wskazać, jakie środki bezpieczeństwa stosuje Twoja firma, używając opcji takich jak „Wymagana maseczka”, „Kontrolowana jest temperatura ciała pracowników” lub „Dezynfekcja powierzchni po każdej wizycie”. Dowiedz się więcej o dodawaniu lub edytowaniu atrybutów firmy.