Pomiń i przejdź do treści

retail icon

Pokaż wyjątkowe cechy swojego sklepu

Wykorzystaj profil firmy, aby dać się znaleźć osobom szukającym tego, co sprzedajesz, oraz docierać do klientów wyszukujących Twoje produkty w Google. Pokaż, czy oferujesz opcje odbioru i dostawy, opublikuj oferty specjalne oraz zaprezentuj asortyment produktów.
Obraz profilu firmy dla handlu detalicznego na komórce przedstawiający nazwę firmy, zdjęcie, adres, godziny otwarcia, rekomendacje w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa, numer telefonu i adres URL witryny.

Pokaż zdjęcia produktów

Pokaż zdjęcia najnowszych produktów i sklepu, aby wyróżnić się w oczach klientów, którzy znajdą Twój profil.

Obraz karty „Zobacz, co jest w sklepie” w profilu firmy przedstawiający sekcję Sztuka oraz sekcję Pytania i odpowiedzi poniżej

Zaproponuj nowe sposoby robienia zakupów

Wskaż, że oferujesz opcje takie jak odbiór na zewnątrz lub dostawa.

Obraz przedstawiający widok profilu firmy na komórce z dostępnymi opcjami oferty takimi jak: Odbiór na zewnątrz i Dostawa (dostępne) czy Zakupy stacjonarne (niedostępne). Widoczne są też godziny otwarcia i zamknięcia oraz opcja zamówienia z odbiorem lub dostawą przez partnera.

Rozmawiaj z klientami

Powitaj serdecznie osoby, które znajdą Cię w internecie, wpisami o rabatach, nowych produktach, nadchodzących wydarzeniach i innych – dzięki temu kupujący częściej będą chcieli wybrać Twoją firmę. Pozwól klientom komunikować się z Tobą za pomocą czatu i dzielić się opiniami.

Obraz profilu firmy z wpisem promującym oferty specjalne, wydarzenia i nowości. We wpisie zdjęcie poduszek na krześle w salonie oraz tekst: „W ofercie nowe kolory poszewek na poduszki.
 Zamów teraz.

Pokaż swoją firmę z najlepszej strony

Docieraj do większej liczby klientów w 3 prostych krokach dzięki bezpłatnemu profilowi firmy.

  • one

    Utwórz profil

    Utwórz Profil Firmy lub zarządzaj istniejącym profilem w wyszukiwarce i w Mapach

  • two

    Spersonalizuj

    Dodaj godziny otwarcia, zdjęcia i inne szczegóły, aby klienci w Twojej okolicy mogli Cię znaleźć

  • three

    Zarządzaj

    Udostępniaj najnowsze informacje, odpowiadaj na opinie i kontaktuj się z klientami w Google

Odpowiedzi na Twoje pytania

Czy na profilu mogę ustawić godziny świadczenia określonych usług?

Tak. Jeśli Twoja firma oferuje poszczególne usługi o różnych porach (np. godziny dla seniorów, dostawy i zamówienia na wynos), możesz skonfigurować opcję „Więcej godzin” zamiast opcji „Niestandardowe godziny otwarcia”.

Więcej informacji o korzystaniu z opcji „Więcej godzin”

Jak mogę dodawać i edytować atrybuty firmy, aby pokazać oferowane usługi, takie jak dostawa i odbiór?

Użyj atrybutów, które poinformują klientów o oferowanych przez Ciebie usługach, takich jak „Na miejscu” lub „Odbiór na zewnątrz”. Możesz też wskazać, jakie środki bezpieczeństwa stosuje Twoja firma, używając opcji takich jak „Wymagana maseczka”, „Kontrolowana jest temperatura ciała pracowników” lub „Dezynfekcja powierzchni po każdej wizycie”. Dowiedz się więcej o dodawaniu lub edytowaniu atrybutów firmy.

Więcej informacji o edytowaniu atrybutów