Pokaż wyjątkowość swojej restauracji
![Baner powitalny dla restauracji – widok profilu firmy dla restauracji na komórce](https://www.gstatic.com/marketing-cms/assets/images/ads/61/32/5bd4102b44faaed0073d0a236241/pl-pl-00-restauranthero.png=n-w1258-h1186-rw)
Wyróżnij najważniejsze informacje
Poinformuj klientów o oferowanych usługach, takich jak realizacja zamówień na miejscu, na wynos lub z dostawą, oraz o stosowanych środkach bezpieczeństwa.
![Obraz przedstawiający profil firmy dla restauracji z niedostępną opcją posiłku na miejscu oraz dostępnymi opcjami Na wynos i Dostawa](https://www.gstatic.com/marketing-cms/assets/images/ads/20/bd/2c5b04b1439b9dd4e1dda19238c5/pl-pl-01-highlightessentialinfo-2x.png=c-s1000-rw)
Pokaż najsmaczniejsze dania i menu
Dodaj zdjęcia menu i najsmaczniejszych dań, aby klienci wiedzieli, co serwujesz. Publikuj oferty specjalne i okazje, które przyciągną klientów.
![Obraz sekcji Najciekawsze w profilu firmy przedstawiający najlepsze dania w menu: żeberka wołowe, kanapka z szarpaną wieprzowiną, kluski z serem i mostek](https://www.gstatic.com/marketing-cms/assets/images/ads/2c/0b/bc5fd3a14fa4a1fdfbaa11f9010e/pl-pl-02-shareyourbestdishes-2x.png=c-s1000-rw)
Pozwól klientom dokonywać rezerwacji
Korzystaj z Zarezerwuj z Google, aby umożliwić klientom rezerwację stolika za pomocą profilu.
![Obraz przedstawiający widok profilu firmy na komórce z 2 przyciskami dla klientów: Zarezerwuj stolik oraz Wpisz się na listę oczekujących.](https://www.gstatic.com/marketing-cms/assets/images/ads/3f/da/9da219774494ab10be5a179d899b/pl-pl-04-letcustomers-2x.png=c-s1000-rw)
Pokaż swoją firmę z najlepszej strony
Docieraj do większej liczby klientów w 3 prostych krokach dzięki bezpłatnemu profilowi firmy.
-
Utwórz profil
Utwórz Profil Firmy lub zarządzaj istniejącym profilem w wyszukiwarce i w Mapach
-
Spersonalizuj
Dodaj godziny otwarcia, zdjęcia i inne szczegóły, aby klienci w Twojej okolicy mogli Cię znaleźć
-
Zarządzaj
Udostępniaj najnowsze informacje, odpowiadaj na opinie i kontaktuj się z klientami w Google
Odpowiedzi na Twoje pytania
Użyj atrybutów, które poinformują klientów o oferowanych przez Ciebie usługach, takich jak „Na miejscu” lub „Odbiór na zewnątrz”. Możesz też wskazać, jakie środki bezpieczeństwa stosuje Twoja firma, używając opcji takich jak „Wymagana maseczka”, „Kontrolowana jest temperatura ciała pracowników” lub „Dezynfekcja powierzchni po każdej wizycie”. Dowiedz się więcej o dodawaniu lub edytowaniu atrybutów firmy.
Zaktualizuj menu po zmianie serwowanych potraw lub wprowadzeniu ofert specjalnych, które mają przyciągać klientów. Aby zaktualizować menu, zaloguj się w profilu swojej firmy. W menu po lewej stronie kliknij Informacje > Menu. Następnie edytuj lub dodaj elementy.