Przydatne wskazówki dla polskich przedsiębiorców w czasie utrudnionego funkcjonowania biznesu

Wiemy, że z powodu koronawirusa firmy doświadczają różnych trudności. Google wspiera je, dostarczając narzędzia, materiały i informacje niezbędne do utrzymania wydajności.

Google przeznacza ponad 800 milionów USD na walkę z pandemią COVID-19. Więcej informacji

Spotkania wideo premium w Google teraz za darmo dla każdego. Więcej informacji

Co możesz zrobić już dziś

  • Komunikacja z klientami

  • Praca zdalna

  • Komunikacja z pracownikami

    • Zapisz i synchronizuj dane kontaktowe swoich pracowników, sprzedawców i klientów, tak aby były dostępne z każdego urządzenia (laptopa, komórki).
    • Jeśli Twoja firma ma więcej niż jedną lokalizację, przekaż odpowiedzialność za jej działanie lokalnym menedżerom/kierownikom, dzięki czemu będą mogli sprawnie reagować w zależności od nasilenia epidemii w ich lokalizacji.
  • Zmiany w reklamach (w razie potrzeby)

    • Dostosuj swoje reklamy w zależności od potrzeb, aby poinformować klientów, czy Twoja firma jest otwarta oraz że oferujesz pomocne usługi, takie jak przyspieszona wysyłka.
    • Wstrzymaj kampanie, jeśli na dostępność danego produktu mają wpływ problemy z łańcuchem dostaw lub zwiększony popyt.
    • Jeśli Twoja firma polega na klientach z krajów obecnie najbardziej dotkniętych przez wirusa, rozważ możliwość przeniesienia swojego budżetu reklamowego do innych lokalizacji.

Dodatkowe materiały, dzięki którym będziesz na bieżąco

Materiały pochodzące z instytucji państwowych i wiarygodnych źródeł